Bucureşti Wiki
Advertisement

Orice turist venit in vizită in Bucuresti caută cazare cat mai central preferabil in centrul istoric ca să nu depindă prea mult de mijloacele de transport in comun si să economisească timpul pretios de vacantă incepand ziua exact in buricul targului. Adevarul e insă că Centrul Istoric e foarte aglomerat si zgomotos pe timpul noptii de aceea cea mai bună variantă ar fi să nu vă cazati chiar acolo. In plus preturile sunt destul de piperate fiind o zonă exclusivistă, de aceea vă recomandăm să alegeti cazare langă Centrul Istoric, la o distantă de 5 - 10 minute de mers pe jos. 

Vă propunem 3 hoteluri ce oferă conditii de calitate la tarife avantajoase langă Centrul istoric, dar găsiti mult mai multe aici.

Hotel Răzvan  3* (pe Calea Calarasilor)

Hotelul se află intr-o zonă foarte bună, la aprox 15 minute de mers pe jos de Centrul Istoric si la 3 km de Palatul Parlamentului. Camerele sunt mobilate in stil clasic elegant, au aer conditionat, Tv LCD si minibar. Toate camerele au baie privată cu dus. Hotelul pune la dispozitia clientilor internet prin WI-Fi gratuit si parcare privată fara costuri suplimentare.

Hotelul se află intr-o clădire cu 6 etaje, iar masa se poate servi in restaurantul Reddo pentru micul dejun, iar in restaurantul Namaste puteti servi preparate romanesti si internationale la orice oră. Copii pana in 12 ani sunt cazati gratuit atunci cand sunt folosite paturile existente.

Hotel Sarroglia 4* (in Piata Universitatii)

Hotelul se află la 5 minute de mers pe jos de Centrul Istoric. Camerele sunt mobilate in stil modern, cu look de designer, au aer conditionat si TV LCD. Sunt spatioase si au baie privată ce include articole de toaletă si uscator de par. Hotelul pune la dispozitia clientilor acces gratuit la internet prin WI-FI, parcare gratuită si un restaurant cu preparate italiene de primă clasă. Copii pană in 3 ani sunt cazati gratuit atunci cand sunt folosite paturile existente.

Hotel Rin Central* (Piata Traian)

Hotelul se află la 10 minute de mers de Piata Unirii si 15 minute de mers pe jos de Centrul Istoric. Camerele sunt mobilate in stil modern, elegant. Toate camerele au baie cu dus. La cerere puteti solicita cameră pentru fumatori. Copii pana in 4 ani sunt cazati gratuit atunci cand sunt folosite paturile existente.

Hotelul ofera clientilor internet prin Wi-Fi gratuit, iar micul dejun de tip bufet se serveste in restaurantul hotelului . Mai multe informatii pot fi consultate pe aceasta pagina.

Noi am ales pentru voi top 3 Hoteluri bune si ieftine din Zona Centrala.

Categorie: Turismul in Bucuresti

Advertisement