Bucureşti Wiki
Advertisement

Aeroportul Otopeni este unul dintre cele mai aglomerate din Europa, fiind pe locul 3 in topul european al aeroporturilor care au inregistrat cea mai mare crestere a traficului aerian in primul trimestru al acestui an, 2015.
Otopeni este o localitate tranzitata zilnic de mii de turisti, ceea  ce o face aglomerata mai ales in perioada concediilor.  Fiind o localitate de tranzit foarte cautata, cazarea in Otopeni poate fi dificila in anumite perioade.

Posibilitatile de cazare la hotel in Otopeni nu sunt foarte diversificate (detalii aici), in localitate existand doar cateva hoteluri de 3 - 4 stele, si anume: Angelo Airport Hotel, Rin Airport Hotel, Hotel Denisa, Hotel Charter si hotel Phoenicia Express. Un lucru important de stiut este ca toate hotelurile din Otopeni se vor ocupa de transferul de la / la aeroport gratuit (Exceptie Phoenicia Express).

In localitate exista si un hotel afiliat unui lant international, Angelo AirportHotel, este clasificat la  4 stele, se afla pe  Calea Bucurestilor 283, chiar  vis a vis  de aeroport. Acesta are in structura 177 de camere , precum si un bar – Sky Gate, un restaurant deschis non stop, parcare pazita. Camerele hotelului sunt amenajate  modern, si au facilitate de preparare ceai/ cafea, precum si internet wifi gratuit. Informatii complete despre hotel regasiti aici si aici.

Un alt hotel din localitatea Otopeni, este Rin Airport, fiind cunoscut si sub vechea denumire Confort Otopeni. Si acesta este clasificat tot la 4 stele, fiind un hotel de mari dimeniuni, are in structura 258 de camere, 2 restaurante, un bar, si un centru spa complet renovat cu piscine, sauna, si cada hidromasaj, aceste facilitati fiind oferite gratuit tuturor oaspetilor.

Un alt serviciu important pentru clientii hotelului Rin Otopeni, este posibilitatea de  a parca masina pe termen lung, parcarea hotelului avand peste 600 de locuri. Pareri despre acest hotel sunt disponibile aici.

Cel de-al treilea hotel de 4 stele din Otopeni, este Phoenicia Express (detalii aici si aici), se afla pe Soseaua Odaii la aproximativ 6 kilometrii de aeroport, fiind un hotel amenajat modern,  cu multe facilitati de wellness dar si pentru organizarea evenimentelor, avand 5 Sali de conferinta.

Rezervarile  pentru cazare, se pot efectua online, in cateva minute, prin intermediul celor mai cunoscute sisteme de rezervari: travelro.ro, hotel-bucuresti.com, booking.com, cartea de  credit nefiind obligatorie pentru rezervari.

Advertisement